Telefonia internetowa VoIP
Voice over Internet Protocol to technologia umożliwiająca przesyłanie połączeń głosowych przez łącze internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP między użytkownikami.
Jak to działa?
Do korzystania z technologii potrzebujemy urządzenia połączonego z internetem, może to być zarówno telefon jak i komputer stacjonarny. Urządzenia te muszą być podłączone do adaptera VoIP. Zamienia on sygnał analogowy na dane VoIP. Obecnie znaczna większość posiada omawianą technologię, więc wystarczy skonfigurować odpowiednio nasze urządzenia.
Wirtualna centrala
Nowoczesny system pozwalający zarządzać połączeniami w firmie. Wirtualna centrala umożliwia stworzenie infolinii, która pozwala na odbieranie połączeń na telefonach komórkowych. Jedynym warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania są telefony ip stale podłączone do internetu. Jej przewagą jest brak konieczności zakupu dodatkowych urządzeń oraz to, że wszystkie informacje są przechowywane w chmurze.
Działanie
Wdrożenie wirtualnej centrali jest niezwykle proste, ponieważ potrzebny jest tylko telefon, komputer i internet. Klient musi tylko wybrać dogodny plan taryfowy, abonament i wariant płatności. Usługa realizowana jest przez wybraną stronę internetową. Wirtualna centrala nie wymaga serwisowania, co pozwala na ograniczenie kosztów. Otrzymujesz polski numer kontaktowy oraz kilka numerów wewnętrznych, na które masz możliwość przekierowania rozmowy. W lepszych ofertach dodatkowo możesz wybrać głos lektora obsługującego klienta, co umożliwia większą personalizację.
Przebieg kontaktu
Klient podczas próby kontaktu słyszy głos lektora. Lektor informuje o możliwych połączeniach z konkretnym numerem lub działem. Po wyborze numeru klient zostaje przekierowany do konsultanta. Przy braku odpowiedzi ze strony konsultanta klient zostanie przekierowany w inne miejsce. Dzięki kolejkowaniu połączeń możemy w każdej chwili wrócić do ogólnego działu.